Visai neseniai tv daug kartų pasirodė VST reklama. šviesa lydi mus visą gyvenimą. asmeniškai man buvo neaišku ką norima ten parodyti. buvau girdėjusi kad įmonė keičia pavadinimą į VST, tai daugiau mažiau susivokiau kad įmonės informuojamoji reklama. o štai keletas ištraukų iš straipsnio "Verslo žiniose":
VST reklamos kampanija apšvietė nepakankamaiElektros tiekėjas VST planuoja investuoti ne tik į tinklų atnaujinimą, bet ir įvaizdį.
Pasak p. Nedzinsko, pagrindiniai reklamos kampanijos "Kad gyventi būtų šviesiau" tikslai buvo prisistatyti visuomenei ne tik kaip technologinė, bet ir paslaugų įmonė, supažindinti su pakeistu pavadinimu ir formuojamu nauju įvaizdžiu, misija, vizijomis ir vertybėmis.
"Norime būti arčiau kliento, kad jie apie mus žinotų. O vartotojas turi suprasti, kad elektra taip pat yra prekė, – teigia p. Nedzinskas. – Šią informaciją taip pat esame išplatinę visiems savo darbuotojams."
P. Nedzinskas pranešė, kad pastaroji reklamos kampanija ne paskutinė: "Juk daugelis neįsivaizduoja, ką mes darome. Todėl dar galvojame ir apie pažintinius reportažus.
Ryčiui Juozapavičiui, antikorupcijos iniciatyvų skatintojos "Transparency International" Lietuvos skyriaus direktoriui, toks didžiulis kiekis VST reklamos atrodo keistas.
"Kokia prasmė taip aktyviai reklamuoti monopoliją? Iš žiniasklaidos korupcijos tendencijų žinoma, jog bendrovės ir politinės partijos už "žurnalistinį aptarnavimą", tai yra tylą bei palankų turinį, atsilygina reklama.
Giedrius Butvilas, Baltijos šalių reklamos agentūros UAB „Initiative/VIA“ direktorius, spėja, kad vienas iš pagrindinių kampanijos tikslų yra gerinti bendrovės įvaizdį ir taip sumažinti buvusių ar galimų ateityje neigiamų atsiliepimų žiniasklaidoje poveikį.
"Sprendžiant iš reklamos turinio, pirminis tikslas yra gerinti visuomenės požiūrį į VST, tačiau tikslai gali būti įvairūs. Gal tai būdas panaikinti neigiamą viešosios nuomonės įtaką: juk "šilta ir pūkuota" įmonė negali būti grobuonė. Tad vartotojas gali "atleisti" ir didesnį jos pelną dėl to didžiojo privalumo – šviesos", – sako p. Butvilas.
Jis prisiminė ir AB "Lietuvos telekomas", ši, dar būdama monopolistė, neigiamą visuomenės nuomonę bandė kompensuoti investicijomis į reklamą.
Nemanau kad įmonei nereikia reklamuotis, idėja nebloga, tačiau pats pateikimas, ir pvz moters su vaiku ant rankų paveikslas mane erzina. Turbūt užtektų parodyti miestą naktį ir pasakyti keliais sakiniais informaciją. Svarstant galimybę tapti įmonės akcininku, po šio straipsnio noras juo būti gerokai sumažėjo.
"kad gyventi būtų šviesiau...".
VST reklamos kampanija apšvietė nepakankamaiElektros tiekėjas VST planuoja investuoti ne tik į tinklų atnaujinimą, bet ir įvaizdį.
Pasak p. Nedzinsko, pagrindiniai reklamos kampanijos "Kad gyventi būtų šviesiau" tikslai buvo prisistatyti visuomenei ne tik kaip technologinė, bet ir paslaugų įmonė, supažindinti su pakeistu pavadinimu ir formuojamu nauju įvaizdžiu, misija, vizijomis ir vertybėmis.
"Norime būti arčiau kliento, kad jie apie mus žinotų. O vartotojas turi suprasti, kad elektra taip pat yra prekė, – teigia p. Nedzinskas. – Šią informaciją taip pat esame išplatinę visiems savo darbuotojams."
P. Nedzinskas pranešė, kad pastaroji reklamos kampanija ne paskutinė: "Juk daugelis neįsivaizduoja, ką mes darome. Todėl dar galvojame ir apie pažintinius reportažus.
Ryčiui Juozapavičiui, antikorupcijos iniciatyvų skatintojos "Transparency International" Lietuvos skyriaus direktoriui, toks didžiulis kiekis VST reklamos atrodo keistas.
"Kokia prasmė taip aktyviai reklamuoti monopoliją? Iš žiniasklaidos korupcijos tendencijų žinoma, jog bendrovės ir politinės partijos už "žurnalistinį aptarnavimą", tai yra tylą bei palankų turinį, atsilygina reklama.
Giedrius Butvilas, Baltijos šalių reklamos agentūros UAB „Initiative/VIA“ direktorius, spėja, kad vienas iš pagrindinių kampanijos tikslų yra gerinti bendrovės įvaizdį ir taip sumažinti buvusių ar galimų ateityje neigiamų atsiliepimų žiniasklaidoje poveikį.
"Sprendžiant iš reklamos turinio, pirminis tikslas yra gerinti visuomenės požiūrį į VST, tačiau tikslai gali būti įvairūs. Gal tai būdas panaikinti neigiamą viešosios nuomonės įtaką: juk "šilta ir pūkuota" įmonė negali būti grobuonė. Tad vartotojas gali "atleisti" ir didesnį jos pelną dėl to didžiojo privalumo – šviesos", – sako p. Butvilas.
Jis prisiminė ir AB "Lietuvos telekomas", ši, dar būdama monopolistė, neigiamą visuomenės nuomonę bandė kompensuoti investicijomis į reklamą.
Nemanau kad įmonei nereikia reklamuotis, idėja nebloga, tačiau pats pateikimas, ir pvz moters su vaiku ant rankų paveikslas mane erzina. Turbūt užtektų parodyti miestą naktį ir pasakyti keliais sakiniais informaciją. Svarstant galimybę tapti įmonės akcininku, po šio straipsnio noras juo būti gerokai sumažėjo.
"kad gyventi būtų šviesiau...".
Komentarai
asmeniškai man tiesiog sukilo šiek tiek nepasitikėjimo minčių pačia įmone ir tiek. o akcijos jų vertos pirkimo ir dėl beveik niekada nesančios korekcijos žemyn, ir dėl kainų didinimo tikintis kad pajamos ir pelnas irgi augs.