reklamos karas

2005.10.06 Lietuvos alkoholinių gėrimų gamintojos "Alita" ir "Vilniaus degtinė" įsivėlė į reklamos karą dėl produktų švarumo.

Anksčiau į reklamos karus dažnai įsiveldavo mobiliojo ryšio operatoriai, kurie vėliau skundais užversdavo Konkurencijos tarybą ir teismus.

Lietuvos spaudoje pasirodė abiejų bendrovių užsakytos reklamos, kuriose kiekviena įmonė lygina abiejų gaminamų produktų švarumą.

"Alita" lygina metanolio kiekį "Vilniaus degtinės" ir "Stumbro" gaminamose degtinėse ir tikina, kad "Akredituoti specialistai patvirtino - "Premium Gera" - švariausia tarp išvardintų degtinių".

Atsakydama į šiuos teiginius "Vilniaus degtinė" taip pat užsakė reklamą. Joje teigiama, kad pagal metanolio kiekį alkoholiniuose gėrimuose jos gaminama degtinė "Sobieski" yra pati švariausia, o "Alitos" brendyje ir to paties pavadinimo "Alitos" gaminamame konjake metanolio kiekis yra kur kas didesnis. "Tyrimai patvirtino - SOBIESKI švariausia tarp išvardintų alkoholinių gėrimų", - skelbia "Vilniaus degtinė".

Abi į reklamos karą įsivėlusios bendrovės tvirtina, kad pavyzdžiai tyrimams atsitiktine tvarka buvo nupirkti prekybos centruose. "Vilniaus degtinės" teigimu, tyrimai buvo atlikti atestuotoje Lietuvos laboratorijoje šių metų spalio mėnesį. "Alita" teigia tyrimus atlikusi Suomijoje.

ELTA

Komentarai