Efektyviausia rinkodara 2005

Paskelbtas 2005-aisiais metais įvykusių efektyviausių rinkodaros kampanijų penketukas. Konkursą „Password 2006“ organizuoja trijose Baltijos šalyse leidžiamo žurnalo „Baltic Marketing & Advertising” leidėjai. Žiuri komisijos sprendimu efektyviausiomis praėjusių metų rinkodaros kampanijomis pripažintos:

-„FaktoAuto centro“ atidarymo kampanija „Didžiųjų pasirodymas“,
-„Finastos“ investicinių fondų kampanija „Kaip dirba pinigai?“ („Finastos investicijų valdymas“),
-Transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomojo draudimo kampanija „Maža kaina už gerą draudimą“ („Lietuvos draudimas“),
-SEB Vilniaus banko investicinio vaikų draudimo kampanija „Svajonės, į kurias verta investuoti“,
-Degtinės „Sobieski“ įvedimo į rinką kampanija („Vilniaus degtinė“).

Skaityti daugiau


Asmeniškai aš balsuočiau pirmoje vietoje už finastą, antroje - didžiųjų pasirodymą..

Komentarai

Anonimiškas sakė…
na as uz sobieski.ar nors vienas priesh metus apie ja ka nors zinojote?
ugne sakė…
na taip, gerai pagalvojus, tai jų kampanijos visai neatsimenu, užtat pavadinimą tai gerai įsiminiau...