Paskelbtas 2005-aisiais metais įvykusių efektyviausių rinkodaros kampanijų penketukas. Konkursą „Password 2006“ organizuoja trijose Baltijos šalyse leidžiamo žurnalo „Baltic Marketing & Advertising” leidėjai. Žiuri komisijos sprendimu efektyviausiomis praėjusių metų rinkodaros kampanijomis pripažintos:
-„FaktoAuto centro“ atidarymo kampanija „Didžiųjų pasirodymas“,
-„Finastos“ investicinių fondų kampanija „Kaip dirba pinigai?“ („Finastos investicijų valdymas“),
-Transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomojo draudimo kampanija „Maža kaina už gerą draudimą“ („Lietuvos draudimas“),
-SEB Vilniaus banko investicinio vaikų draudimo kampanija „Svajonės, į kurias verta investuoti“,
-Degtinės „Sobieski“ įvedimo į rinką kampanija („Vilniaus degtinė“).
Skaityti daugiau
Asmeniškai aš balsuočiau pirmoje vietoje už finastą, antroje - didžiųjų pasirodymą..
-„FaktoAuto centro“ atidarymo kampanija „Didžiųjų pasirodymas“,
-„Finastos“ investicinių fondų kampanija „Kaip dirba pinigai?“ („Finastos investicijų valdymas“),
-Transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomojo draudimo kampanija „Maža kaina už gerą draudimą“ („Lietuvos draudimas“),
-SEB Vilniaus banko investicinio vaikų draudimo kampanija „Svajonės, į kurias verta investuoti“,
-Degtinės „Sobieski“ įvedimo į rinką kampanija („Vilniaus degtinė“).
Skaityti daugiau
Asmeniškai aš balsuočiau pirmoje vietoje už finastą, antroje - didžiųjų pasirodymą..
Komentarai